2013/10/15

Almás körtés crumble



Ez a süti nagyon megviccelt, mert első hallásra neki sem mertem állni, aztán mikor kész lett...:D, hisz én ezt már ismerem, ezerszer ettem, bár nem pont alma - körte variációval. Nem is tudok róla mást mondani, egyszerű, nagyszerű, és nagyon gyorsan elkészül. Kitűnő őszi hangulattal... :)







Jah, igen, szóval a recept....:) Rengeteg féle receptet találni, ám én egy egyszerűt választottam, (szintén egy blogbejegyzésben találtam.)
 Az almát és/vagy a körtéket (3 db) kockákra vágjuk, fahéjas cukorral összekeverjük (én 100 g cukrot használtam, és szerintem ez egy kicsit sok is lett). A morzsához szintén 100 g cukor, 100 g puha vajat simára keverünk, és 200 g liszttel morzsásra dolgozzuk. Egy kivajazott tortaformát kirakjuk a gyümölccsel, és rászórjuk a morzsát. 200 fokon kb 30 percig sütjük, amíg a morzsa meg nem pirul.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése